CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20‏/10‏/2008

دباديب آخر الزمن


يا ترى مين اللى هايلعب بيا انهاردة ؟؟؟؟

يا لذيذ يا رايق هههههه

الحرب العالميه للدباديب تبدأ الان

احتجاجا على اللعب بنا

يعينى علينا عملولنا عمليه ولزقونا فى بعض

عروستى مش حلوة اوى بس مش مشكله

هتجوزها يعنى هتجوزها

يا سلام على الاصالة الدبدوبية ههههههه

هات ايدك يللا ايه البطء ده

بقالك ده كلوا فوق الدولاب ومش عارف اذاى تطلع

مش هزعل حد
كل واحد ليه بطيخة هدية

اهلا اهلا
اتفضلوا معانا على الشاى
ده بعض ما عندكم

ههههههههه
ايه رايكم بقى في الصور دى
قولوا بصراحة!!!!!!!!!!!!!!!
يا رب الموضوع يعجبكم

37 التعليقات:

كـــيــــــــارا يقول...

الللللللللللللللللله

تحفه انا بحب الدباديب اوي

لؤلؤة الاسلام يقول...

حبيبتى كيارا

شكرا لك لعى لامرور اللى منورلى المدونة علطول

و شفتى بقى جايبالك اللى انتى بتحبيه اهه

ههههههههههههههههه

و تحياتى يا قممممر

فتوح أبو المفاتيح يقول...

:)
خير خير خير
محدش عارف الخير فين
دباديب حلوة
ربنا يخليهالك
:)

SHAPE YOUR LIFE (ABOALI) يقول...

ومين قال انى علشان انا دبدوب محبش
ومين قال انى علشان انا دبدوبه محبش
الحب ده مش حب اخر الزمان
الحب هو لحن خلود مع المحبوب
وجاين تقولوا عليا دبدوب
انا ليها وهى ليا
هى دبدوبتى ونور عينا
انا عارف انى الغيره فيكوا
وحبى ليها طالع من عينكوا
بس لو سئلتوها هاتقول
هو حبى ودبدوبى
حتى اسئلوا جدودى
من غير همس وهمسات
ونظره فلقاء
هو املى وكل حددوى
ربنا يخليك يا دبدوبى



هههههههه
جميل اووووووووووووووى
بوستك وفكرته مبتكرة


سيبك انتى
انتى سكر
ومكرر كمان

لؤلؤة الاسلام يقول...

اخى في الله فتوح
شكرا لك على هذا المرور الجميل

و جزاكم الله خيرا

لؤلؤة الاسلام يقول...

اخى في الله ابو على

شكرا لك على هذ التعليق الرائع
لقد اضحكنى حقا تعليقك

و فعلا مين اللى قال ان علشان انا
دبدوب ما احبش
ههههه

و جزاككم الله خيرا
و تحياتى

"أم أدهم المصرية" يقول...

هههههههههههههههههههه
حلوين اوى الدبادب دى
تسلمى ياسكره

mohamed ghalia يقول...

هو فى هجوم للدباديب قريب ولا إيه؟
شكلها لذيذ قوى
تحياتى

حسن حنفى يقول...

انا بقي مش بحب الدباديب خالص

:( من ساعه اما دبدوبي ضاع وانا صغير كرهتهم كلهم :((

علشان هو هرب مني من غير اذن
:d

تلميذة سلمان الفارسى يقول...

السلام عليكم
ازيك ياخديجه عامله ايه
وحشانى جدا جدا والله
لو اعرف اجيلك اخطف دبدوب من دول واجيلك جرى
فى أمن الله

لؤلؤة الاسلام يقول...

اخى غي الله
محمد غالية

شكرا لك على هذا المرور الجميل
و اه طبعا الدباديب خلاص خلصت الحرب

هههههه
و تحياتى

لؤلؤة الاسلام يقول...

حسن حنفى

ليه بس مش بتحب الدباديب

ده كله علشان الدبدوب بتاعك كان مش بيسمع الكلام
ههه

و تحياتى

لؤلؤة الاسلام يقول...

حبيبتى تلميذة سلمان الفارسى

اهلا اهلا
المدونة كلها نورت بمرورك يا قمر
و الله اتفضليهم كلهم مش يغلو عليكى

و تحياتى

لؤلؤة الاسلام يقول...

حبيبتى لؤلؤة الرحمن
شكرا لك على المرور
و تحياتى

Butterfly يقول...

أنا عمرى ما اشتريت دبدوب ولا فكرت :)

أختكم فى الله يقول...

ايه الموضوع الجميل ده

فكرة جامدة

انا بعشق الدباديب

بس بحب العرايس كمان اوى

romansy يقول...

اجمل حاجه فى الدنيا احساس الطفوله
انا لغايه دلوقتى بحب الدبدوب والحصان الحلاوه
فى مولد النبى
ولعبى بتاعت زمان

الشرسة يقول...

موضوع يدعو لرسم البسمة
تعرفى حاسة انه عامل ذى فاصل اعلانى كوميدى
تسلمى ياقمر

الشرسة يقول...

موضوع يدعو لرسم البسمة
تعرفى حاسة انه عامل ذى فاصل اعلانى كوميدى
تسلمى ياقمر

لؤلؤة الاسلام يقول...

حبيبتى بترفلاى
ليه بس مش بتحبى الدباديب
عهلى العموم تحياتى على المرور
هههه

حبيبتى اختكم في الله
شكرا لك على المرور
و جزاكم الله خيرا
و تحياتى


اخى في الله رومانسي

فعلا حاجة جميلة احساس الطفولة
و تحياتى

حبيبتى شرسة
شكرا لك على المرور

و منورة المدوننة يا قمر

و تحياى

مش لاقية اسم يقول...

انا من اول ما عرفتك قولت انك زى العسل
بس اية العسل دة يا خديجة ا لصورة جميلة خالص جدا اوى
بس علشان مافورش
زى السكر كل سنة وانتى طيب

شمس النهار يقول...

التعليق لبنتي
معديه من جنبي قالت :
الله ايه ماسورة الدباديب الحلوه دي
ماسكتش انا طبعا عشان كلمة ماسوره دي
هو مافيش تعليق احلا من كده
الواحد ينقي الفاظه شويه
ودخلنا في حوار اجيال والفاظ العصر
والشبابيه
المهم البوست جميل والدباديب لطيفه بس انت تقصدي ايه

لؤلؤة الاسلام يقول...

حبيبتى مش لاقية اسم
شكرا يا جميل على الكلام الحلو ده

و شكرا ليكى على المرور
جزاكم الله خيرا

و تحياتى

########################
شمس النهار
جزاك الله خيرا
على هذا التعلق

بس انا اقصد يعنى اغير جو شوية و ارجع بالذاكرة كام سنة
هههههههههه
شكرا لك على المرور
و تحياتى

غير معرف يقول...

الموضوع حلو وجميل لانه من نوع جديد أعتقد محدش فكر فيه قبل كدة .
ننتظر المزيد من أعمالك .

☼♫♪ عمــاد الدين يــوسف ☼♫♪ يقول...

ههههههههههههههههههه

انا لو منك اخدهم واطلع على العتبه واعمل احلى شغل :
وبسبعه ونص قربي يمدام هههههههههههههههه

بجد تحفه انا عن نفسي بحب الدباديب موووت
وعندي واحد عملاق في البيت يمكن اطول مني
كمان

تحياتي

محمد فاروق الشاذلى يقول...

ايه الدباديب دى كلها
انتى هاتفتحى محل ولا إيه؟
بس صورهم عجبتنى قوى خصوصا صورة الدب اللى طالع السلم وزميله مد ليه ايده.


على فكرة انا عملت مدونة جديدة اسمها يعنى ايه سياسة على الرابط ده
http://ya3niehsyasa.blogspot.com/
مستنى زيارتك

لؤلؤة الاسلام يقول...

شكرا لك استراليا
على ها المرور
و ان شاء الله هاعمل حاجات جديدة تانية

و جزاكم الله خيرا
و تحياتى
______________________
شكرا لك عماد الدين يوسف
على هذا المرور
و انا كمان بحب الدباديب اوى
و فعلا شغلة حلوة
هههههه
و تحياتى على المرور
و المشاركة
___________________________
قلب مصرى
ان شاء الله هازور الدونة الجديدة حالا

و شكرا لك على المرور
واتفضل الصورة اللى عجبتك
هههه
و تحياتى

انسان وبس ! يقول...

ازيك ياحديجه
بقالى كتير مجتش معلش بس النت مش شغال عندى
حلوه الدباديب على فكره هههههه
سلام

لؤلؤة الاسلام يقول...

اخى انسان و بس شكرا لك على المرور

جزاكم الله خيرا
و مش فيها اى مشاكل انا مقدرة الظروف

و تحياتى

funckydoctor يقول...

حلوة الصور بجد

موناليزا يقول...

بوست مرِِح فيه جو طفولى جميل وبرئ
بالتوفيق دائما

حـــــدوتـــــة يقول...

السلام عليكم

والله انا من زمان محدش جابلى دباديب
عشان كده انا ماليش فيهم اوى

سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام

سندس وأمل يقول...

بسرعه بسرعه بسرعه روحى حلى التاج

الى أنا جبتهولك يالا"سندوووووووووسه"

yoyo يقول...

الله الله
بجد الدباديب دى مهما كبرنا اللى اننا مرتبطين بيها اوى انا بحبهم جدا وبارتبط بيبهم اولا كهدايا من اشخاص بتعز عليا وبحبهم جدا او حتى دبدوب انا اللى اشتريته بس الدباديب دى عالم جميل اوى ولينا فيه ومعاه ذكريات جميلة

تحياتى
يويو

,.-~*'¨¯¨'*•~mr ,.-~*'¨¯¨'*•~monshed يقول...

انا بحب الدباديب موووووووووت علي فكرة بجد تحفة تسلمي

لؤلؤة الاسلام يقول...

شكرا لكم جميعا على المرور
و جزاكم الله خيرا
و تحياتى

غير معرف يقول...

اية بس الحلاوة دى \دى فعلا دباديب اخر زمن
بس شكلها حلو اوى عجبانى
تسلم ديكى يا(دوجة) على الدباديب ...

(سمية\شهيدة لاسلام)...