CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13‏/07‏/2009

لعبة جميلة تخلينا ناخد حسنات


السلام عليكم

ازيكم يا جماعة

فعلا المدونة وحشتنى اوى مش كتبت فيها من زماااااااااااااااان


بصوا انا شوفت اللعبة دى على جروب على الفيسس بوك و قولت اجبها و نلعبها على المدونة


اللعبة عبارة عن ان الاول يدخل يقول مثلا سبحان الله

و اللى بعده يكتب و الحمدلله

و البعده يكتب لا اله الا الله

و اللى بعده يكتب و الله اكبر


و بكده نكون كسبنا حسنات و لعبنا فى نفس الوقت

و السلام عليكم

دمتم بخير

8 التعليقات:

"أم أدهم المصرية" يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا قلت من العنوان لؤلؤه خلاص شكلها اشتغلت فى حضانه
هههههههههههههههههههههههه
بس بعد مشفت اللعبه عجبتنى اوى وانا من اول اللى هيلعبوا

سبحان الله = الحمدلله = الله اكبر

================================

لؤلؤة الاسلام يقول...

شكرا على المرور و بدا اللعب اختى لؤلؤة الرحمن
اكمل


لا اله الا الله

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

سبحان الله

صاحب المضيفة يقول...

شكر الله لك

تحياتي

إبن مصر يقول...

السلام عليكم


وانا كمان كنت غايب بقالى فتره وجميله اللعبه ويلا بينا نلعبها

الحمد لله

Abd Al-Rahman يقول...

الله أكبر

لؤلؤة الاسلام يقول...

شكرا لكم جميعا على المرور و المشاركة

سمية قهوة يقول...

يا سلام يا عم دجدج على الالعاب