CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

02‏/09‏/2009



السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


ازيكم يا جماعة بجد بجد المدونة وحشتنى اوى


كل سنة و اتنم طيبين


و انا بعتذر اصل الاجازة دى كنت مشغولة اوى فمش عرفت اتابع المدونة




رمضان السنة دى ان شاء الله ان شاء الله يا رب هيكون نقطة تحول فى حياتنا كلها


ربنا يعنا بس ان شاء الله


عايزين يا جماعة نستغل كل لحظة فى رمضان و نواظب على صلاة التراويح ان شاء الله


و كل واحد يشوف نفسه و يحاول يقرب من ربنا


و اهم حاجة ان احنا نكون مخلصين فى كل طاعة نعملها


بجد الاخلاص حاجة مهمة اوى


ربنا يرزقنا كلنا الاخلاص ان شاء الله يا رب


و كل واحد يا ريت يقول رمضان السنة دى غير ايه فى حياته او هو بيعمل ايه فى رمضان علشان كلنا نستفيد


و محدش ينسى يدعييييييييييييييييييييييييلى ان شاء الله


رمضان كريم

13 التعليقات:

مهرة سالم يقول...

السلام عليكم....
كل عام وأنتي بخير ..
وأن شاء الله يكون رمضان السنه غيييير بالأجر والطاعه والعتق بإذن الله ...
...
في أمان الله

لؤلؤة الاسلام يقول...

اختى فى الله نهار
جزاك الله خيرا
و اميين يا رب ان شاء الله

دمتى بخير حبيبتى

الحــ ــزين يقول...

الحــ ــزين

انت حد فعلا جميل جدا وانا سعيد انى كنت موجود عندك انهارده ويارب ..يوفقك ديما فى حياتك القادمة ..بإذن الله ..وكل سنة وانتى طيبة ..ابقى زورينى بقا ..ههههههه

لؤلؤة الاسلام يقول...

الحزين

جزاك الله خيرا على المرور و التعليق
و ان شاء اللله تكون المدونة عجبتك حضرتك


تحيااتى

لؤلؤة الاسلام يقول...

الحزين

جزاك الله خيرا على المرور و التعليق
و ان شاء اللله تكون المدونة عجبتك حضرتك


تحيااتى

بيطرية ومش بايدى يقول...

فى الواقع انا رايى انك حتة سكرة
انتى امورة اوى
على فكرة احنا بلديات
عايزاكى ترجعى تانى عشان اعرف منين بالضبط ف الشرقية
انا عند مؤمن كده والمصرية بلازا
عارفاهم
وخلى بالك من مذاكرتك شكلك كده فى اولى اعدادى شدى حيلك يابلد
عايزينك كده دكتورة مسلمة عظيمة
ترفعى شأن الاسلام عاليا
ياااااااااااااارب
تقبلى تحياتى
ومرورى

بيطرية ومش بايدى يقول...

بصى ونصيحة منى ليكى عشان الناس تعرفك اكتر لازم اما ترجعى تزورى مدونات كتير
عشان الناس تيجى تزورك
بس انا مش ممكن اتنازل عن اول تعليق ف اى بوست جاى ان شاء الله

جوجو يقول...

السلام عليكم

ربنا يوفقك ياقمر

كل سنة وانتى طيبة

حسن حنفى يقول...

كل سنه وحضرتك طيبه

mahasen saber يقول...

ازيك يا خديجه كل ايام مباركه وانتى بكل خير يا حبيبتى

يا رب دايما فى افضل حال

لؤلؤة الاسلام يقول...

اختى فى الله بيطرية و مش بايدى بشكر حضرتك جدا جدا
على التعليق و على المرور وشرفنى جدا زيارة حضرتك لمدونتى المتواضعة

انا عارفة طبعا حتة مؤمن و المريه بلازا انا بردو ساكنة فى شارع زيزنيا و الامبراطور لو تعرفيه

انا فى اولى ثانوى مش اولى اعدادى

تحيااااتى دمتى بكل ود

لؤلؤة الاسلام يقول...

حبيبتى جوجو

و انتى طيبة يا قمر

تحيااتى

و تسلمين

لؤلؤة الاسلام يقول...

حسن حنفى

و حضرتك طيب


محاسن صابر

و حضرتك طيبة
تحيااتى