CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

15‏/08‏/2008

تااااااااااااااااااااااااااااااااج


السلام عليكم ياجماااااااااااعة ده اول تااج احله و هو جالى من اخونا انسان بال عنوااان و انا بشكره اوى و الله ان هو افتكرنى و مرر ليه التاج

التاج ده مش اول واحد يجيلى بس يمكن اول واحد اجاوب عليه و يلا بقى دلوقتى هاجاوب على الاسئلة:-

1-اذكر صفتين لا يعرفها من يحدثك اول مرة؟؟

بصراحة اناا مش عافة اقول ايه لان ده سؤاااال صعب و انا عمرى ما فكرت في السؤال ده بس ممكن يكون ان انا طية اوى و بحب الناس كلها و كمان انى بحب اقف جمب كل النااااااس

2-اذكر صفتين يراها الناس فيك و هى ليست كذلك؟؟

امممممممممم......الناس بتفتكر ان انا ليه في كل حاجة بس و الله عادى حاجات و حاجات اما التانية بقى.....معلش يا جماعة و الله بس انا مش عارفة اجبها خالص
3-اذكر ثلااث من مدوناتك المفضلة؟؟

انا عندى مدونات مفضلة كتيرو انا خايفة اقول 3 بس و الباقى يزعلبس هاقول برده مدونة كلمتين و بس و مدونة عندى امل و مدونة انى احبكم في الله و انا قولت دول مخصوص لانهم صحابى اوى و من نفس سنى

4- لو معك 3 وردات لمن تهديها؟؟

اهدى الوردات طبعا الاولى لماما و بابا و التانية لاخواتى طبعا و التالتة لصحاب طبعا و مدرسيني و كل الناس اللى بحبها و طبعا طبعا منهم المدونين

..5-من هو افضل رئيس عربي برايك؟برر بسببين

افضل رئيس عربي برايى هو بصراحة...انا مش شايفة ان في واحد احسن من التانى لان كل واحد منهم اهم حاجة عنده المنصب و بس و كلهم للاسف ظالمين شعوبهم

6-شخص كنت بتتمنى وجوده بحياتكمن زماااااان؟؟

بصراحة صديق وفى و مخلص وواحد يعلم الناس دينهم و يفكرهم بيه

7-شئ فعلته و ندمت؟؟

الذنوب طبعا و انى لما ازعل اى حد او اظلمه

8- شئ لم تفعلة و برده ندمت؟؟

كل خير كان ممكن اعمله و مش عملته و كل لحظة كان ممكن اقدم بها حاجة للاسلام و المسلمين او اسعد بيها ح

د و ضاعت منى

9-حلم بتتمنى تحققة؟؟

انى اكون متفوقة في كل مجالات الحياةان شاء الله و انى ادخل الجنة و ده طبعا حلمى الاساسي و انى اكزن زخرا للاسلام و المسلمين ان شاء الله

10-اختصر نفسك في ثلاثة اسطررررر...

اسمي خديجة محسن و ان طالبة في 3 اعداادي ادععوووووولى طبعا..هههه و انا عندى 4 اخوات 3 بنات و وولد و انا حافظة 25 جزء من القران الكريم و ان شاء الله هاختمه في اقرب وقت و انا بحب كل الناس و بحب اخدمهم بردهو انا الحمد لله الناس كلها بتحبنى ومش بفخر بنفسي و الله و لا حااجة

اهدى التاج لثلاثة مدونين:-

انا صراحة يا جماعة السؤال ده محيرنى اويييييييي و انا بهديه ل......اولا خديجة عبدالله صاحبة مدونة لا للسكوت لانها بجد ساعدتنى كيييير اوى و الله في المدونة ديه

و لسارة عادل صاحبة مدونة كلمتين و بس لانها هى اللى عرفتني بالمدونات و اللى شجعتنى انى اعمل واحدة

و اهديه كمان لرنا و هند اصقاائي و كمان لخلتو ايمان العذب -مدونة انفاس الصباح

26 التعليقات:

حسن حنفى يقول...

ممممممممممم

بسم الله ماشاء الله اجابات ممتازه

حضرتك كان ليكي تاج عندي

:d

لؤلؤة الاسلام يقول...

شكرا ليك يا حسن حنفى و حمدلله على السلامة ودايما كده تكو حاجز التعليق الاول و جزاك الله خيرا

و هو التاااج دهلسه موجود قصدى يعنى لسه ادخل اخده و اجاوب عليه

و تقبل تحياااااااااااتى

انى احبكم فى الله يقول...

التاج جميل ةكويس انك قلتيلى علشان مش كنت شايفاه

لؤلؤة الاسلام يقول...

شكرا ليك يا رنا

وخلاااص بقي راحت عليا هههه
و شكرا

انسان وبس ! يقول...

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته !

متشكرنيش يا خديجه واشكرى لله انه جعلك على ماأنت عليه ، اهديت لك التاج ده اللى جانى - فلست انا واضع اسألته - بعد ما شفت مدونتك وعجبنى انها مدونه جميله لبنت صغيرة السن ولها حقا اسم على مسمى.

ربنا يبارك فى والديك واثابهم عنك خير الثواب ، ويجعلك ليهم قرة اعين

ويحقق جميع احلامك ويرضى عنك

عارفه اتمنى انك تختمى حفظ القرءان ، وينفعك الله به ، ويزيدك حبا لله ويبارك فيكى ، ويارب يرزقنى ذريه صالحه تكون اقرب منك رشدا .

TIMMY !! يقول...

السلام عليكم ..

مدونة رائعة ..
و شكرا على زيارتك ...

على فكرة أنا عرفت حاجات كتيرة من التاج ده :) ...

ربنا يوفقك دائما ...

و يهدينا و إياكِ لما يحب و يرضى ...

تحيتي ..

انسان وبس ! يقول...

معلش نسيت اقول

ما شاء الله

لحسن احسدك

لؤلؤة الاسلام يقول...

جزاك الله خيرا يا نسان بلا عنوان على هذه الكلمات الرقيقة وشكرا

لؤلؤة الاسلام يقول...

شكرا يا تيمى على المرور اللى نور المدونة كلها

و جزاك الله خيرا

و تحيتى

غير معرف يقول...

ما شا الله إجابات جميلة .
و كل سنة وانتي طيبة

لؤلؤة الاسلام يقول...

شكرا لك استراليا على هذا التعليق الجميل

و جزاك الله خيرا

sara draz يقول...

اختى وحبييتى خوخة
بجد اجاباتك جااامدة يا باشا

وميرسى خالص انك اهديتينى التاج

بس سامحينى مضطرة ااجله شوية بس

وتحياتى اليكى
وتسلمين

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

السلام عليكم
ربنا يبارك لك ويوفقك وتكوني ست البناتيت كلهم
ويكرمك ربنا وتختمي القران قريب باذن الله وتبقي من حملة كتاب الله
سعدت بمرورك على مدونتي واتمنى دوام التواصل
كل عام وانتي بخير حبيبتي
تحياتي

فراشة البساتين يقول...

خديجة
ايه الاجابات الرائعة دى

ما انتى حلوة اهو

امال بتقولى ما عرفتيش تجاوبى ليه

الكدب حرام ولا اااااااايه

بجد ربنا يحققلك كل احلامك

TIMMY !! يقول...

*رد*


شكرا لمرورك ..

و الحمد لله إن المجونة عجبتك ..

جزانا و إياكم ..

لؤلؤة الاسلام يقول...

اختى وصديقتىوحبيبتى
ريحانةالاسلام
عادى يا بنتى براحتك خالص المهم ان انا عملت واجبى علشان انتى فعلا اللى عرفتينى على المدونات و التدوين

وجزاك الله خيرا
و شكرا

لؤلؤة الاسلام يقول...

اختى عاشقةالنقاب نونو
جزاك الله خيرا على هذا التعليق الجميل

وان شاء الله هاختم القران في اقرب وقت بس دعواتكم

و جزاكم الله خيرا

لؤلؤة الاسلام يقول...

السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
شكرا لك اخى على الزيارة و على التعليق الحلووده

وطبعا الكدب حراااااااام
و جزاك الله خيرا

كلام حسام يقول...

أنا مسلمة
احببت الأسم كثيرا

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...

مممم ماشاء الله اجابات ممتازه ربنا يوفقك ياااااارب

مدونه متميزه

حسن حنفى يقول...

حضرتك ليكي تاج عندي

ممكن تستلميه

:d

لؤلؤة الاسلام يقول...

شكرا لك شملولى ابن سحلولى على هذا التعليق الجميل

و انا فعلا بتمنى ناى احى الاسم تاااانى

و جزاك الله خيرا

لؤلؤة الاسلام يقول...

شكرا لك حسام يحي على زيارتك
ةشكرا

و جزاك الله خيرا

لؤلؤة الاسلام يقول...

حاضر يا خسن حنفى بس انا و الله بدات دروس و مش بقيت باقعد كتير
و مش بدخل على الانترنت
بس ان شاء الله هاخدل و اخده

Abdallah Hosni يقول...

الاه هو كله تاج تاج مافيش غوايش
اجابات رااااائعة ياخديجة

لؤلؤة الاسلام يقول...

ههههههه
و الله صح كله تاجاااااااات و مش فيه غوايش بس يلا اتشطر بقه و اعمل غويشة
ههه
و جزاك الله خيرا